علائم و نشانه های بیماری کلیوی ناشی از دیابت چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم و نشانه های بیماری کلیوی ناشی از دیابت چه هستند

بیماری کلیوی ناشی از دیابت نیز نفروپاتی دیابتی نامیده می شود. در مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیوی ناشی از دیابت، بیماری کلیوی می تواند نشانه ها و عوارض تر شود. خب، چه علائم نفروپاتی دیابتی شایع است؟

1. آلبومین و یا پروتئین در ادرار

هنگامی که سیستم فیلترینگ از کلیه توسط سطح قند خون بالا مورد حمله قرار، آلبومین و یا پروتئین بیشتر احتمال دارد برای فرار از بدن در ادرار. در مرحله اولیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت معمولا هیچ علائم آشکار دارند. با این حال، با پیشرفت بیماری کلیه، ادرار پر از کف بیشتر و بیشتر آشکار می شود.

2. فشار خون بالا

فشار خون بالا معمولا با ظاهر نفروپاتی دیابتی همراه است و عامل مهم موثر بر پیش آگهی بیماران مبتلا به عامل بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. این به خاطر فشار خون بالا ممکن است بیماران پروتئینوری بدتر و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها به راحتی.

3. ادم یا احتباس مایعات

وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون به طور معمول، مایع اضافی بیشتر احتمال دارد که در بدن انباشته می شود، و در نتیجه ادم یا تورم. علاوه بر این، از دست دادن پروتئین دیگری احتباس مایعات علت است. در این مورد، باید بیماران را محدود مصرف مایعات و داروهای صحیح آنها: مانند دیورتیک ها و ACEI با پزشکان راهنمایی.

4. طعم شیرین در دهان

اگر قند خون را به خوبی کنترل شده نیست، قند اضافی می تواند در بخش های مختلف بدن از طریق جریان خون تجمع می یابد. در این مورد، طعم شیرین در دهان به راحتی رخ می دهد.

5. کم خونی کلیوی و خستگی

خستگی نشانه ای از کم خونی کلیوی، معمولا نتیجه عملکرد کم کلیوی است. دلیل این است که کلیه های بیمار می تواند تولید به اندازه کافی EPO، که مسئول تحریک بدن برای تولید سلول های قرمز خون. سپس، کم خونی کلیوی.

این فقط برخی از علائم ناشی از بیماری دیابت کلیه هستند. اگر شما یک یا بیشتر از این علایم، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای تعیین نحوه مدیریت موثر مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی ناشی از دیابت، علائم بیماری کلیوی ناشی از دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: